måndag 6 april 2009

Nu är allt klart för imorgon.

Men att få bort Racoonerna och skunkarna verkar vara mera avancerat än jag trodde, man ska tydligen köpa frusna minibaggar i miljoner som man ska blanda med varmt vatten och sprejja på gräsmattan, å då åker dom ner och äter upp baggarna som racoonerna och skunkarna äter.
Så nu har jag beställt ett sådant parti , men det kommer inte föränn om en till två veckor.
Så det är bara att hoppas att de inte förstör mera än vad de har gjort nu.

Såg att svägerskan hade ett tips om högfrekventa ljud, är det någon där ute om har någon erfarenhet av dem?
Svara gärna.

Sedan har jag gjort kokosbollar, tvättat och fixat pyssel tills i morgon.
I morgon så är det kyrkis, sedan ska jag vara barnvakt åt Nickolas och bio på kvällen.

Jag vill även passa på att gratta pappa å brossan som blev 4 igår med sin häst. Tjohooo!!!!!

Tänk nu är det bara två månader kvar tills vi kommer hem till Sverige, och då får jag träffa Agnes varje dag och vi ska rida varje dag. Jag får även träffa två små nya människor Wille och Noomi som även ska ha namncermoni som jag såååååå gärna vill hinna hem till, jag är sååå otroligt nyfiken på henne.
Sedan är jag otroligt nyfiken på Anettes nya kärlek och hennes nya hus.
Att få se alla våra syskon med barn ska bli otroligt roligt och mysigt.
Sedan alla fina vänner till Pontus på Farside och alla deras underbara fruar vill man ju hinna ta en å annan snaps med.
Jag skulle även vilja ha en liten möhippa till Tanja, som ska gifta sig i Augusti och jag kommer att missa det.
Sedan att få se Katarina,Marie,Carro,Nuttan,och alla andra vänner jag har ska bli kul.
Och sist men inte minst våra föräldrar.
Förhoppningsvis så hinner vi med allt och alla.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: