lördag 18 april 2009

Så är dag 2 snart slut.

Det blev bara en hel del bilåkning i dag , och bara ett par affärer, men vi hade det mysigt ändå där i bilen. I morgon vet jag inte vad det blir , men kanske vi tar en tur till några vingårdar som Pontus hade fått tips på.

Att ha mina svärföräldrar här är hur kul som helst, jag verkligen älskar dem.
Man behöver inte göra sig till eller passa upp hela tiden, det är bara att vara sig själv.
Att dom dessutom är galet roliga skadar ju inte. Och man ser riktigt hur Axel njuter hela tiden av deras närvaro. Jag tror även att farmatsfar och Anna trivs väldigt bra ihop, då dom hela tiden håller på att busa med varandra, eller rättare sagt farfar busar mest med Anna. Men jag tror att hon tycker att det är ganske kul ändå. ÅÅÅÅååååå... det värmer i mitt hjärta såååååååå... må ni tro.
Har även kommit underfund med att Caisen å jag är lika när vi ska shoppa, vi kan helt enkelt inte välja mellan Aftonbladet och Expressen. Det tar tid för oss. Så nu äntligen slipper jag vara ensam om detta och har en vän som är likasinnad. I dag var vi på Tommy H affären säkert över en timme, innan vi var nöjda. Så sedan så han vi inte med några flera affärer.

MORMOR!!!!! nu får du bli lite bättre så att ni också kan komma hit. Mats å Caisen sa att det var hur smidigt som helst att resa hit. Jag saknar er såååååå.... Säg till pappa att vi ska gå på trav här, så han kanske han blir lite piggare på att komma hit.

Fru Walterstad.

Inga kommentarer: