måndag 27 april 2009

Försöker att stänga ute värmen.

Det är helt galet varmt, går knappt att ha kläder på sig.
Jag tror att det är så här för att man inte har hunnit att vänja sig någonting, det gick ju så himmla fort med värmen.
I morgon ska det bli sol med regnsurar och åskblixtrar, jag hoppas att det blir på kvällen när det är mörkt så man får se blixtrarna.
Anna och Pontus for å handlade lite fika och ett par skor till Anna. Och jag har precis lagt lilleman.
Min man tycker att allt jag gör är dyrt, varför är det så?
Som tex. i morgon så ska jag gå på en kurs för att lära mig laga sushi, och den går på 30 dollar vilket är ca 190kr. Han tycker att det är onödigt då det bara är att ta ris och rulla in det man vill ha.
Själv tyckte jag att det ska bli skitkul att få lära mig det och träffa lite andra människor och komma ifrån Axel en stund. Men nu är ju liksom nöjet förstört, så nu vet jag inte hur jag ska göra.
Men när han ska göra någonting så säger jag alltid ,- vad kul, det är klart att du ska göra det.
Varför kan inte han säga det till mig någon gång?
Som idag när han berättade att han skulle på hårdrockskonsert på onsdag, då var jag possitiv till det, och då har han ju bara varit på UFC och NHL förra vecka.

Och nu kommer han hem med en ny dator?????????????
MÄÄÄÄÄNNNNNNNN!!!!!!!!
Han säger att den var superbillig. Okej.

Nääää ta´me tusan ska jag inte ta å gå på min sushi kurs i morgon ändå.
Bara släppa lös och spendera 30dollar.

Fru Förwalterstad

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Klart du ska gå på Sushi kurs! Åh så kul, de vill jag oxo lära mig!

Hoppas ni överlever värmen... här i Svall är det kallt idag *brr*

Hörde en liten fågel viskade att ni kanske kommer på namngivningen, va roligt!

Ha det så bra!
Kramis Pernilla

Jenny sa...

Självklart ska du gå på kursen!! Inget snack om saken.

Låter underbara med lite värme tycker jag för här är det precis som Pernilla skrev kaaaallt idag. Nu ska jag ut och kratta lite löv och slänga på majbrasan.

Många kramar på er!!