torsdag 2 april 2009

15-dagar kvar.....

I dag är det finväder igen, det ska bli 14grader idag och ännu varmare i morgon , fast då med regn.
Det blir kyrkis idag och sedan tror jag att han ska få sova ute i vagnen å jag ska gå eller sätta mig å läsa min bok, som för övrigt är ganska tråkig, men eftersom jag inte har så många svenska böcker så läser jag den ändå.
Tänkte att jag skulle köpa upp ett lager till sommaren när jag kommer hem igen.
Anna ska gå i skolan idag och på fredag har hon planer men någon kompis.
Det blir städning i morgon när det regnar.
Nu ska jag fika med Anna.

Fru Walterstad

4 kommentarer:

Faster Bella Bokmal sa...

Har du kollat vad det kostar att beställa från bokus t ex? dom har bra priser i övrigt, så frakten kanske inte blir så saftig, om du vill ha svenska pocketar tänkte jag :)

Viktoria sa...

Vi provade det när vi köpte dessa böcker men det blev ganska dyrt så det är bättre att köpa när vi kommer hem och ta med sig ett litet lager.
Men tack ändå för tipset.

svårfar sa...

idag fick jag besked om min sjukdom???
jag blir pensionär under april månad.undrar hur det kommer att kännas
jag kan bara säga jiiipppppiiiii!!!!!!

Viktoria sa...

ÄNTLIGEN!!!!!!
GRATTIS !!!!!
Inte en dag för tidigt.
KRAM