onsdag 1 april 2009

Idag börjar äntligen nedräkningen.

I dag ska jag till tandis igen för att bleka dem, tjohoooo....jag är såååå nyfiken.
Anna är fortfarande hemma så hon kommer ha Axel när jag är hos tandis , även Axel har haft feber nu i flera dagar , inte så mycket 38,1 men det är ju feber ändå.

Sedan hoppas jag på att dom kommer och fixar värmen i vårat sovrum snart, och poolen ute skulle dom tydligen öppna i April någongång, visste inte att dom gjorde det sååååå tidigt, men det ska bli kul att bara hoppa i plurret när man vill.
Igår påskpyntade jag och städade mellanplan.
Får se om jag tar itu med övervåningen idag , det beror på hur det går med tänderna.
Jag ska även beställa tid till Anna hos Tandis idag.

Nästa helg sak vi fara till Niagara fallet iaf. för då är ju Pontus ledig en extra dag.
Det ska bli kul, för det är en sak till som jag kommer att kunna pricka av på min lista över vad jag vill se innan jag kolavippen.
Sedan blir det nog en bilresa igenom USA i sommar, så Anna får se så mycket som möjligt innan hon flyttar hem till Sverige till hösten igen.
Vi kommer att ha ett fullt schema denna vår å sommar, av allt som vi ska hinna med.

Ja ja nu ska jag göra iordning mig för tandis.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

majsen sa...

Nigara fallen ar superfint och de ar finare fran era sida, dvs den Kanadensiska. Visst har det blivit lite turistigt dar, men fallet ar fortfarande valdigt vackert. Ps: Ta med regnklader aven om det ar sol

Viktoria sa...

ja jag hörde att det kan skvätta vatten , så det ska vi göra.