måndag 13 april 2009

Data stop.

Idag så ska vi lämna in datorn på lagning , och det skulle ta ca 5 dagar.
Så jag kommer inte att skriva på ett tag. Känns lite konstigt för det har lixom blivit en rutin att skriva på bloggen. Och sedan har man sin lilla runda som man gör varje dag på andra bloggar mm.
Vi får hoppas att Anna tar vid och skriver lite nu istället.
Idag när vi var ute så kom det en Racoon till oss, dom är ganska cooola men lite rädd blir man nog allt och denna var ganska stor.

Sedan ville Axel gå till Fam Perfekt, för barnen var ute och lekte och han tycker att det är kul att titta på.
Men iaf så var Herr Perfekt ute med barnen, ååååå..... jag vet inte vart jag ska börja.
Först så visade alla tre barnen sina tre marsvin och lekte med Axel och varandra och alla är så artiga emot varandra , så jag frågade om dom alltid var så snälla mot varandra, -OOOO jaaaaaa.... svarade alla barnen i kööööör.
Och maken stod i garaget och fixade och kom ut och pratade , han berättade att han höll på att göra sängar till flickorna. Va?????? Han gjorde egna sängar, men hur normalt är det på en skala.
Han frågade om jag ville titta på dem , så jag fick se dem , de var jättefina och han hade snidat ut deras namn i dem och nu höll han på att måla dem vita.
Ibland undrar jag faktiskt om dom verkligen är mänskliga, eller om dom kommer från en annan planet. För det skulle inte förvåna mig, för jag tror på allvar att det inte är möjligt att de är så perfekta.
Att dom dessutom är väldigt trevliga gör inte saken bättre för då kan man ju inte ens bli irriterad på dem. Jag har verkligen försökt att hitta någon liten sak som inte är bra hos dem. Men nääääää.... det går inte. Barnen går fortfarande i sina små klänningar och perfekta hår.
Och ropar fortfarande - Hiiii Viktoria, i köööör så fort man ser dem.
Frun är alltid perfekt in i minsta detlaj, ofta ser man henne med nybakta muffins, eller med någonting till barnens aktiviteter,deras gård är perfekt, deras bilar är alltid tvättad.
Allt på huset är perfa. Ja maken verkar inte ens frysa på vintern då han alltid går i t-shirt med en väst utanpå.
Så berättade jag att vi hade sett en raccon , då berättade han att de hade en hel familj under deras pool, och dom hade grävt även i på deras gräsmatta. Så han hade ringt till dom som kommer och tar bort dem, men de hade inte lyckats att fånga in alla, så då bad han dem naturligtvis att släppa ut alla igen så dom inte blev splittrade, MEN HALLÅ!!!!!!!
Näääää´rå för tydligen så gillar han djur och gillar inte att döda dem. Även den lilla chipmunken
får bo kvar under deras hus.
Och när den minsta flicka ramlade idag och slog sig så sprang han dit, och kramade henne och frågade om hans lilla prinsessa hade gjort illa sig. Själv hade jag inte ens reagerat på att hon ramlade, jag tyckte mera att hon snubblade till lite.
Sedan när vi skulle till att gå så , sa Herr Perfekt att nästa gång kan ni få se slottet jag har byggt i källaren, JJJAAAAAA, men visst, naturligtvis så har han byggt ett till sina små sessor och prinsen. Men dra mig baklänges , jag tror inte jag orkar mera.
Och så frågade han om vi inte hade sett lekstugan han hade byggt på bakgården.
Nja...joooo... visst har jag sett lite , för lite har man ju tjuvkikat in på deras bakgård.
Men då var det vinter och han hade gjort en egen skridskois där.
Så naturligtvis så visade han mig den , ååå heeeere guuud vilken fin. såg ut som en litet hus, med en altan och ett garage. SKJUT MIG!!!!!!! Nu får det vara nog.
Jag måste bara hitta något fel på dem snart annars så blir jag galen.

Pontus ska iaf försöka att inte hälsa på dem , under hela vår vistelse här, har han sagt.
Men vi får väl se hur det går med det. Hmmm.....

Ja ja , ni som kommer hit får väl se själva.

Tisdag . Anna ledig, Kyrkis, barnvakt till Nickolas, Anna tandläkaren, bio på kvällen.
Onsdag. städa.
Torsdag . Kyrkis, Mats å Caisen kommer hit, tjohoooo!!!!!!
Fredag , hoppas att P får vara ledig så kanske vi hittar på någonting.
Lördag. Pontus har UFC, och vi funderar på att gå på Monstertruck på olympiaarenan.

Oj oj oj ,,,, nu kom Pontus hem och jag har inte hunnit göra maten än.

Hej då i några dagar.

Fru Walterstad

3 kommentarer:

majsen sa...

Halla Dar,

FYI nar det galler racoonerna - sa kan de ha rabies. Givetvis inte alla, men det ar nog battre att vara forsiktigt an att forsoka kramas med dem.

Viktoria sa...

oj då ,,,,,läskigt värre.

disco sa...

Hahahahahaha.
Fantastisk familj, kom och titta på mitt dockhus som Indiska byggt.
;)
Hur roligt som helst