söndag 19 april 2009

Helvetes natt.

I gårkväll så fick jag magkatarr, å dom som har haft det vet hur jäääävla ont det gör.
Kunde inte sova, så när Pontus kom hem vid 02 00 så var jag fortfarande vaken.
Som tur är så finns mirakel medicinen LOSEC , vad skulle man göra utan det??????
Efter andra tabletten kl 0300 så började det på att släppa , men då vaknade Axel istället.
Han har ju haft lite feber nu i några dagar och ätit dåligt. Men iaf så började han på att grina och ville inte sluta, så kl 04 30 gick Pontus ner med honom till farmor å farfar. Så vi fick sova.
Kl 06 30 vaknar jag som vanligt och kan inte sova, men Pontus sover iaf som tur är.
Så vi har nog bestämt att vi ska ta det lugnt idag.
Ja ja skit va´re samma. Även Anna ville sova ut idag, så det passar väl bra det då.
Men jag tycker lite synd om vårat främmande, men vad ska man göra????

På måndag kommer dom hit och kollar till poolen , så får vi se om den går att laga, sedan kommer även ett annat företag som ska sätta upp ett staket runt poolen, vilket ska bil såååå skönt då man är livrädd hela tiden att Axel ska ramla i.


Nu ska jag gå å sova en liten stund till.

Fru Walterkatarr

Inga kommentarer: