onsdag 29 april 2009

Onsdagkväll.

I dag har det varit en konstig dag, med mycket oro och en å annan tår. Och det är ingen ide att ni frågar varför , för jag kommer inte att svara.
Men iaf så slutade den betydligt bättre, då Agnes kommer hit i slutet av Maj, tjohooooo!!!!!
Som jag har längtat, efter min underbara lilla söööötnos.

Sedan förstår jag varför Axel har haft lite halvfeber så länge, han har nämligen fått ytterligare en tand, uppe där bak. Hur många tänder ska han få????????
Han har säkert haft väldigt ont då den är så stor och ska igenom huden.
Så det är därför som han inte vill äta heller.

Och Pontus är på sin hårdrocks konsert i kväll så han kommer väl inte hem före 2400.
Då det var två förband också.

Men i morgon är det min dag igen, för då är det laser på benen som gäller.
Jag är även så sugen på att klippa mig igen, men vi får se om jag får tid, det är så mycket just nu.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: