onsdag 8 april 2009

Vad är det för dag i dag , vad är det för dag idag , jo det är svårfars födelsedag hurra hurra hurra


Grattis Mats, hoppas att du får en fin dag idag.
Själv tycker jag att du fyller år i morgon, å varför vet jag inte.
Jag vill att du ska veta att jag tycker sååååå mycket om dig.
Man blir glad av dig. Och du har ett hjärta av guld.
Det finns ingen bättre svårfar än du.
Och ingen bättre farfar heller för den delen.
Det finns ett så fint ordspråk som jag skulle vilja ge dig.


Om jag kunde ge dig en gåva,
så skulle jag ge dig en förmåga.
Att dig själv beskåda.

Att se dig själv utifrån andras synvinkel.
Så du fick se vilken fin människa du är.

DU ÄR BÄST!!!!!!!

Fru Walterstad

5 kommentarer:

svårfar sa...

ja du anna..skönhet kommer med åldern,
se på mig..tänk när du upp i åren
kommer????när du nu så söt är.....
tack för alla hurra.
kram farmatsfar.

Viktoria sa...

Jaaaa.... nu var det ju faktiskt jag som grattade dig.
Men okej , du kan ju ge Anna all ära.
Eller tycker du att jag är ful?

Men Anna hälsar också grattis till farmatsfar.

Viktoria sa...

Titta på Annas blogg så får du mera grattulationer. Tjohoooo!!!!

svårfar sa...

ingen är så fin som dej,för du börjar
bli en gammal tjej...
jag syftade på bilden.(knäppisar.)
kram matsgustav

Viktoria sa...

hahahahaha...
tackar så mycket......
gammal tjej, ja ja.......