tisdag 14 april 2009

Härligt, härligt....

Efter kyrkis och middagsluren så var vi ute i det fina vädret. Sååå skönt å varmt, men man får nog passa sig så man inte bränner sig.
Sedan gick vi till tandis och Anna hade inga hål, tjoflöjt...
I morgon så kommer de och öppnar poolen men jag tror inte att det kommer att gå på en dag , för det är så mycket att göra, men idag så kikade jag in under presseningen och då är det en klippa som det är ett vattenfall ifrån , coolt.
Och så har vi uppvärmd pool , så det är bara att bada när vi vill, för värmen finns.
Nu så har vi bestämt att vi ska skippa bion ikväll för det var ingen film som vi vill se just nu.
Så istället så ska vi se ett par avsnitt av Heros, vi såg de två första igår , och vi tyckte att de verkade bra.
Nu är det bara 2 dagar kvar , så nu är det bara att ta i å stoooor städa imorgon.
Har tvättat köksmatterna ikväll, så de hinner torka.

Sedan så tror jag att Agnes å jag ska anmäla Fanny till hopptävling den 23 juni i Matfors.
ÅÅÅ.. jag tycker ju att det är sååå roligt med Agnes och hennes hästar. Jag tror nästan att jag tycker att det är lika roligt som hon. När Jossan var liten så myste jag när jag såg på henne, hon var också jätteduktig och hade många egna hästar.
Hade hoppats att Jossan skulle hjälpa Agnes lite när jag inte är där. För jag vill att Agnes ska börja träna så Fanny kommer iform till juni.
Det skulle även vara bra om Agnes kom på Alnön och träningshoppade lite, om det skulle vilja vara någon snäll människa som kunde hjälpa henne, så skulle jag bli sååå glad.

Nu ska vi se på Hero.

Fru Waltercity

2 kommentarer:

Jossan sa...

Ja du har ingen aning hur mycket jag saknar ridningen, det tog ju liksom bara tvärstopp..

Hon får all hjälp i världen bara hon frågar eller säger till då hon ska träna, jag har så svårt att gissa mig till då det är dags =P

Viktoria sa...

Meeen ååååå.... vad glad jag blir.
Ni är så otroligt lika varandra när det gäller hästar, d.v.s. nogrannnnnnna.
Men då ska jag säga åt henne det.
För hon behöver verkligen, någon som
står på sidan om och för henne frammåt. Och eftersom hon är så duktig redan så måste hon ha någon som vågar säga till henne på ett bra sätt. Vilket jag tror att du är som klippt å skuren till. Tjohoooo!!!