måndag 6 april 2009

Jäääävla Racooner!!!!!

I höstas så hade de grävt upp en stor del av våran gräsmatta, och nu har det fortsatt så nu är nästan halva gräsmattan uppgrävd. Så nu ser det ut som en brun vattenpöl med en leråker runt omkring. snyggt värre.
Så målet med min dag idag är att tvätta, baka till kyrkis i morgon, köpa pyssel saker till kyrkis,
och döda alla stora maskar i gräsmattan så att inte hela mattan blir uppgrävd.

11- dagar kvar tills svärisarna kommer, men det är så att jag fortfarande inte törs hoppas riktigt att det är sant att de ska komma.
Pratade även med Agnes igår och det skär i hjärtat när jag tänker på hur länge det är sedan jag träffade henne nu, 6månader. Jag trodde att det skulle gå lättare å lättare ju längre det gick, men det är precis tvärt om ju längre det går desto mera kommer saknaden, detso starkare känner man den. Att man kan ha så starka kännslor i kroppen.Det är bara att hoppas att det går över bara tills de blir vuxna för det är ju snart, så att man inte känner så här även när de har flyttat till egna bon. Som tur är så har jag ju Axel som man får gosa med ett tag till iaf.

Nej nu ska jag köra Anna till skolan.

Fru Waltercity

1 kommentar:

Faster sa...

Kanske ska koll upp nåt liknande det här:

http://www.pestrepellerultimate.com/over_raccoon.htm

Finns för att hålla katter å sånt borta med högfrekventa ljud, funkar säkert på tvättbjörnar oxå.

http://www.miljocenter.info/pdf/manual_katthundfritt_v1.pdf

Lycka till!