tisdag 7 april 2009

9 dagar kvar, tjohooooo!!!!!!

Nu går tiden fort, i kväll är det bio, och imorgon tänkte jag börja där nere litegranna och fixa iordning. Och på torsdag är det kyrkis igen,sedan är det långhelg för Pontus å Anna.
Anna är även ledig Mån och Tis.
Och sedan kommer Mats å Caisen, ååååååå vad kul det ska bli.

Alla tyckte att det var kul när vi kom utklädda idag och hade en massa frågor om våran påsk.
Så det var kul att få berätta hur vi firar å så.
En del tyckte att det var väldigt konstigt med häxor.
Sedan blev jag tillfrågad om jag ville leda kyrkis till hösten och ett år fram.
Vilket jag naturligtvis blev jätte glad över, att få ett sådant förtroende av alla mammor.
Men jag vet inte om jag orkar, jag fick lite betänketid på mig.
Men jag tror att jag kommer att tacka nej.
Sedan är alla sååå nyfiken på Caisen å Mats, så jag hoppas att ni vill förlja med en dag iaf till kyrkis.

Just nu är jag barnvakt, oj vad jobbigt det är , båda sover å sover å sover.
Men jag fattar inte hur jag orkade med två när Anna å Agnes var små, med bara 1,5år mellan dem.

Nej nu tror jag att jag ska passa på att röjjjjja upp här lite innan de vaknar.

Fru Hemmafru

Inga kommentarer: