tisdag 21 april 2009

UFC97 & Stanley Cup slutspel.

I lördags var jag på UFC 97. Jag hade sett fram emot detta länge och det var en skoj tillställning. Aningen långt kanske började 19.30 och var klart strax efter 01.00. Matcherna var ok, inget spektakulärt och UFC presidenten var mycket riktigt besviken på denna galan. Här är en bild jag tog uppe från läktaren, jag satt nere i böjjen... fin fin plats.


Igår var jag o farsan och kollade på 3:e matchen i slutspelet, Montreal mot Boston. Montreal började bra men slutatde mindre bra. Tycker att Koivu ska ta och äta lite gröt såg inte speciellt stark ut i slutskedet av matchen då en bostonspelare sonika tog av honom pucken och gjorde mål i öppen kasse. Ser tungt ut nu för Canadiens, blir nog sista matchen denna sesång imorgon.... men man vet aldrig. Här är en film då spelarna kommer in, publiken kan man inte klaga på iaf.

Inga kommentarer: