onsdag 15 april 2009

TVÅ TIMMAR SENARE OCH DET ÄR PÄÄÄÄÄST.

Efter att ha strulat hit å dit med hyresvärden,och fått ett å annat utbrott, så har nu migränen kommit som ett brev på posten.
I dag så skulle de ju komma hit och öppna poolen åt oss, vilket jag tyckte var jätte bra då vi får främmande i morgon och det nu bara är svart äckligt vatten som luktar lik.
Och det har ju varit bestämt nu ett tag att dom ska komma å göra det.
I går fick jag ett mail av Kenyanerna, att vi måste bara ta bort presenningen själva och bära fram motorn. ??????? Bara???????? Och detta kommer de med dagen innan, så vi hinner ju verkligen hitta någon som kan hjälpa oss med det i går kväll.
Men iallafall så får jag ett nytt mail i morse , där det står att jag har ringt till bolaget som ska komma hit och fixa poolen och avboka tiden.?????????? Vilket jag inte har gjort.
Så jag ringer till deras dotter som är här i Kanada och pratar med henne, då visar det sig att det är hon som har avbokat tiden , för hon visste inte att vi ville öppna poolen.
JAG BLIR galen..........
Men nu har iaf hon ringt dit och bokat igen , så de kommer idag, och jag försöker att få bort presenningen, vilket inte går så bra på egen hand, för inte nog med att det är hur äckligt som helst , det är hur tungt som helst också. Så nu har jag kramp i mina armar och händer, tydligen så brukar de vara 4st som gör det tillsammans och då går det ganska bra.
Så nu får farbro Fibromyalgi någonting att gotta sig åt ett tag framöver. Men det skiter jag i just nu. För nu är det ingen ide att sluta för jag har redan ont, så då spelar det ju inte någon roll om jag tar i lite till.
Städningen får jag vänta med tills i morgon, men om jag har tur kanske Anna hjälper mig när hon kommer hem.

Sedan undrar jag om alla från Kenya är dumma eller spelar de bara dumma?
För det händer ingenting , när man säger att man får ligga o sova med kläderna på för det är så kallt , så händer ingenting, nu är det April och vi har haft så hela vintern. Och det är bara en av alla saker som borde fixas här.
Eller så är det bara deras familj som har ovanligt lite med hjärnceller.

Ja ja säg det glädje som varar för evigt?????

Men lite glad är jag nog ändå, hihihihi... för imorgon så kommer svärisarna , tjoflöjt.

Fru Pooolman

Inga kommentarer: