lördag 11 april 2009

Good morgon

Idag är det strålande sol igen, härligt.
Så idag blir det en ute dag igen, vi ska tvätta bilarna, kratta framsidan och lite annat smått å gott.
Anna ska hämtas vid 12 tiden. Och sedan ikväll vid 18tiden är det middag hos Skagius, hoppas på någon goooood soppa, Lars är nämligen väldigt bra på sopper , vilket är såååååå gott tycker jag.
Så så ser våran dag ut.
Kanske måste jag t.o.m. smörja in ansiktet idag, då jag blev lite röd igår.

En annan kul sak är att jag har fått kontakt med mina kussar via Facebook.
Vilket jag tycker är jättekul , då jag inte alls har någon kontakt med dem.
Tror inte ens att jag skulle känna igen alla om jag träffade dem på stan.
Konstigt hur det kan bli, men jag vet inte , det har liksom aldrig blivit av att jag träffat dem, och ju längre tiden har gått , så har det blivit svårare att ta kontakt. För det är ju lite pinsamt.
Men på detta sett kan ja ju se vad som händer i deras liv och kanske så smått börja lära känna en å annan. Men när jag tittar på kort på dem så är dom ju så otroligt lika sina föräldrar och man ser helt klart Svenssons gener i alla, och jag kan även känna igen mig själv lite i dem.
D.v.s. att vi är ett helt otroligt snyggt släkte, ovanligt snygga är vi. Det kanske är det främsta som man tänker på när man ser oss. - Aha det där måste vara en Svensson så snygg som hon är.


Ja ja ...nu är det dax att gå ut lite.

Fru Svesses dotter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vickan!

Din mor och far är här i Stöde och fikar. Jag fick bloggadressen, så nu kommer du få en till trogen läsare.

Jag kan inte annat än hålla med om att svenssons släkte är riktiga snyggingar hela högen!

Ha det gott!

/Lillkusin Moa

kerfstedt.blogg.se

Viktoria sa...

men ååååå.... vad kul.