fredag 3 april 2009

14-dagar kvar.

Nu ska det regna i 1vecka här ....puh..... lite tråkigt , men man får väl försöka att fixa lite här inne istället då. April säger dom att det är renget som domminerar här i Kanada.

Varje morgon så vaknar jag först , sedan Axel , Anna , Pontus.
Men även om jag är vaken så ska Axel bara gosas med Pontus han tom. lägger sig tvärs över Pontus ansikte och kramar hela huvudet med kroppen, och han pillar och fixar å donar på Pontus.
Han tar även snuttefilten och killar honom i ansiktet med för att Pontus ska tycka att det är skönt.
Å så håller han på tills Pontus kliver ur sängen.
Själv försöker jag att få lite mys med honom , men nääääää.... på sin höjd kommer han å ger mig en kram i några sek.
Jag har alllllllllllllldrig sett en unge som är såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå.... pappig.
Inte ens på film.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

Jossan sa...

Välkommen hit och hälsa på min son, fick han önska skulle han nog hellst vilja bo alldeles ensam med sin pappa, mej har han inte alls mycket till övers för...
Och extra tråkigt blir det ju då han är mest med mig så det är jag som får stå för allt skällande och gnällande och sedan kommer pappa hem och leker och allt är party...

Viktoria sa...

känner igen det där