onsdag 25 februari 2009

vykort!!!!!

Tack för det fina vykortet Marcus.
Jag undrar jag , om det inte var ett av de korten du köpte när vi var där.
ÅÅÅÅ.... vad mysigt det var den helgen som vi var där i New York.
Å då kommer jag att tänka på ett fint tal på vårat brölloppppp.
Om en kille i New York som har kontor. Som min svårfar höll, Mats.
Å när jag hör namnet Mats kommer jag att tänka på att Mats hade namnsdag igår. (grattis)
Å igår var det en vecka sedan Anna for till Sverige.
Å ifrån Sverige kommer en annan Mats, Mats Sundin.
Som spelade hockey här igår, på sin namnsdag.
ÅÅÅ... på hockeyn var våra vänner .













Fru Waltercity.

Sedan vill jag bara tala om att när ni ser att det är någon anonym som håller med Mats på komentarerna på bloggen , så är det bara Mats själv som håller med sig själv.
Ja jag vet att det kan vara svårt att förstå..... men min familj är ganska vanlig om man jämför fam Walterstad. För dom är allt annat än vanlig.

2 kommentarer:

majsen sa...

ni ar sa valkommen sa. Blev ju sjalv sa himla glad nar jag fick vykortet fran er. Det ar nagot visst med "snail mail" anda. Det gor en himla glad. halsa alla - idag sticker jag till Charlotte for en helg med hiking

Anonym sa...

man tackar...