onsdag 4 februari 2009

Onsdagsmorgon

Anna är fortfarande sjuk, hon säger att det är lika som förut. Så det är bara att avvakta och hoppas att det är på väg att vända snart, men hon har iaf sovit i natt , då hon bäddade upp med många kuddar så hon sattsov.
Pontus for tidigt med sin nya kärlek, så förhoppningsvis så kommer han hem i tid idag.
Axel å jag funderar på att fara ut och handla vinterkläder till nästa vinter, då det är en väldig rea nu.Men helst hade jag velat ha en polarn o pyret overall, för de kläder vi fick av Magnus och Carina har varit såååå himmla bra. Så om någon har vägarna förbi p.o.p så kan ni väl spanan in om det är någon rea än på overaller eller byxa å jacka. Så skickar jag pengar.

Det är såååå härligt att ha en egen bil äntligen, frihetskännsla.
Så nu ska Axel å jag ut på många äventyr här framöver.

Fru Bil Ringar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Prillan här... Vill bara meddela att det är TOK rea på Poalarn, 50% på massor av ytterkläder & 70 % på övrigt, så skicka dit nära & kära... jag har fyndat massor :)

Kram & det är så kul att följa din blogg! /Pernilla

Viktoria sa...

Men åååå....
Då ska jag göra det. Tack.
Hoppas att allt är bra med er/dig.