måndag 9 februari 2009

Idag är det deppare dystert som Bamse skulle ha sagt.

Idag mår jag inte alls bra, jag har sååååå ont i kroppen och min svanskota gör så ont att jag inte längre kan sitta på en vanlig stol. Mitt synfält försvinner hela tiden och migränen är som en blytoppluva, jag går med solglasögon inne. Det är första gången jag har migrän, så jag vet inte vad jag ska göra heller för huvudvärkstabletter hjälper inte.
Jag hatar min kropp, den är sämst. För i mitt huvud så vill jag att min kropp ska vara någonting helt annat.
Bajs...................
ÅÅÅÅ... det är världens finaste väder ute med strålande sol. Stackars Axel som får vara inne å titta på TV hela dagen. Men om 3timmar slutar Anna då får hon leka lite med honom.
Och mitt hår har nästan helt slutat att växa nu. Jag fattar inte hur det kan bli så. Men det är ju iaf ganska skönt att slippa raka sina ben.
Nu måste jag sluta att skriva för nu ser jag inte längre vad jag skriver.

Fru Miss Nöjd

2 kommentarer:

majsen sa...

Halla Dar,

Hoppas verkligen att du mar battre. Sedan om du snart inte gar till Farbror/Faster Doktorn angaende svanskotan sa kommer jag att skicka upp svarmor, och det omedelbums.

M i NY

Viktoria sa...

Men åååå.. vad du är gullig.

Jag mår redan mycket bättre nu.