tisdag 10 februari 2009

Tisdag

Idag har jag varit på kyrkis med Axel, vi hade hand om pysslet idag å det gick bra idag med.
Jag knäppte kort på alla och prindade ut dem på en gång , och så fick dom göra alla hjärtans kort av dem. Det blev succé som vanligt när jag gör någonting.

Sedan så har jag funderat lite och ni som har läst min blogg måste tro att hela min familj är helt konstig, men då kan jag lugna er , för så är det nämligen inte alls.
Min bror Magnus är undantaget, han är helt normal, han går från klarhet till klarhet men allt här i livet. Men å andra sidan så kanske det är det som är konstig, för jag känner ingen annan som är som honom. Han är helt misstags lös. Jag vet ingenting konstigt han har gjort över huvud taget i sitt liv.
Eller JOOOOO.... en sak. Han permanentade håret när han var tonåring en gång.Eller nu kommer jag på en till oj oj oj oj ........ Han och grannpojken Mats sköt sönder alla fönster en gång
på en ladugård, med luftgevär.
Men sedan tar det stop, där gick gränsen vid två saker.
Så ni ser hela min familj är inte såååå konstig som vi låter.
ÅÅÅ... när jag tänker efter så är min pappa ganska tråkig han med, det händer inte mycket där inte. Min mamma är visserligen full av liv , men näääää hon är inte särskillt galen hon heller.
Å...då är det ju bara jag kvar puh.... ja jag är väl det svarta fåret, men någon måste ju ta på sig den rollen också för annars så skulle man ju inte se vad duktiga å bra alla andra är. Så jag ser min roll som en viktig uppgift. Och tar den på största allllllvar.

Jag blev även bjuden på lunch idag, av Fru Fundersam. Hon bjöd på svartaböner sås med en massa grönsaker och den där bläckfisken som inte är någon bläckfisk. Bläckvard heter han inte.

Fru Bönan

Inga kommentarer: