fredag 20 februari 2009

fredag kl 10.21

Nu har jag städat mellanvåningen, tjohooooo!!!!!
Nu är det bara övervåningen kvar, men det går fort.
Jag är även såååååå nöjd med mina fynd från igår.
Jag ska knäppa ett par kort sedan så får ni se.

Undra vad det blir i helgen? Vi har funderingar på museum, flanera i stan, gå på cheeescake cafe,
Och på söndag blir det iaf. vinterfestival i Beaconsfeld.

Och igår var Pontus helt salig, det gick nästan inte att få någonting vättigt ur honom när man pratade med honom, för han var i en helt annan värld.
Han har nämligen lyckats få tag på en biljett till UFC som ska vara här den 18April.
Helt galet vad dom måste tjäna pengar på att slåss, Pontus biljett kostade 400dollar/ca2500kr.
Och då var det inte på när den dyraste biljetten jag tror att det fanns upp till 1000dollar.
Men eftersom han har ett sånt intresse så tycker vi att det är värt det, för det är säkert bara en gång i livet han får uppleva detta.
Pontus hade velat gå med min pappa på detta men då kommer inte dom förrän i slutet av April.

Idag snööar det så konstigt här, det är stora flingor men dom faller liksom i slowmotion.
Jag har tänkt på det många gåner här att snön ser ut om på film här , ni vet så där onaturligt.
Ibland som små små bollar, och ibland som stora tussar.

Nej nu ska jag fortsätta att städa klart tills min älskade kommer hem.

Fru Hemma Fru

Inga kommentarer: