onsdag 11 februari 2009

Ja ha... då måste jag få skryta igen


Två av mina fina döttrar.
Kicklina och Annapanna.







Anna fick ett delbetyg idag , dom ha tre delbetyg per år här.
Och det är nr.2 hon fick idag.
Och jag kan bara säga att hon är helt otrolig , fattar inte att hon är så duktig.
Man räknar betygen i % här. 60% är godkännt, 70% är bra 80% är mycket bra 90% ärheltjävlaotroligtbraförattvarafrånSverigeochbaragåttiskolanca.4mån.

Japp nu när vi har rett ut det där med betygen , så är det dax för mig att skryta.
Vi börjar med Eng. där hon fick 77% medel i klassen var 67%.
Så har vi Franska , där hon fick 70% (hon har endast läst franska i 4 mån)
Matte. hade hon 92% FATTA!!!!!!92% klassmedel var 67% även där.
Kemi, Fysik, Teknik,Biologi. hade hon 83% Ja hur är det möjligt , man frågar sig om å om igen.
I Historia och samhälle fick hon inte något betyg än, men kanske till sommaren.
Och så sist men inte minst så har vi Hälsa, Psykologi där hon hade hela 89%

Jaaaa vad säger man , hon är inte bara snygg hon är klok också.

Fru Viktoria Solt

2 kommentarer:

Anonym sa...

det gjorde anna bra hurra hurra hurra
du är duktig du.
kram mats

Viktoria sa...

ååååå... vad du är gullig som skriver så. Om du visste va det betyder mycket för mig när du skriver farmatsfar.