torsdag 12 februari 2009

Torsdagkväll , åååå.. jag har inte städat än.

Istället för att städa så for jag med Anna på en liten myskväll. Först for vi och kollade in Yoga.
Vi tänkte prova lite olika sorter och se om det är någonting för oss.
Jag skulle vilja börja med kampsport igen, men Anna vill inte det , å det är väl tur det för min kropp pallar nog inte av det längre. Har ju försökt att återgå till träningen några gånger nu, men jag får det inte att funka, vilket jag tycker är synd då jag verkligen tyckte om den träningen.

Efter det for vi på bio Pucsh tror jag att det hette. Och jag tyckte att den var bra, sevärd.
En ävertyrs/action/drama/fiction film i en bra mix.

ÅÅÅÅÅ.... nu är det jobbigt att längta efter Agnes. Vill bara gråta.
Men som tur är så känner inte hon lika dant som mig, nä´rå , hon har fullt upp med Ponnyn och vänner. Å jag som trodde att hon skulle komma hit och hälsa på, men icke sa nicke.
Så det blir väl att vi kommer att träffas i Juni då. Då har vi inte träffats på 8månader.
Till alla er som inte har varit ifrån era barn under ett längre tag , så kan jag berätta att det är inte kul. Det händer ju så mycket med barn hela tiden , och nu kommer jag att missa en liten bit av Agnes utveckling.
Är det värt det????????????????????

Och på Onsdag far Anna också hem och hälsar på, ångrar att jag inte åkte med henne , men Pontus ville inte att jag skulle fara utan honom.
Eller rättare sagt han vill inte att Axel ska fara utan honom.
Och det får man väl acceptera.
Och förhoppningsvis så far vi till Dominikanska R när Anna kommer tillbaka.

Fru Agnes Längtan

Inga kommentarer: