torsdag 12 februari 2009

Vart är alla som skulle komma hit??????

Idag så har vi varit på kyrkis, kul som vanligt. Sedan hade jag tänkt att göra någonting med Anna i kväll, så tyvärr så blir det inte något städat idag heller.
Att jag aldrig har tänkt på detta tidigare , att man slipper städa när man är borta.
Sedan är jag inbjuden i en grupp med tjejjer som träffas å göra kula saker minst en gång i månaden.
Men nu hade jag ju lovat att göra någonting med Anna så jag får träffa dessa tjejjer någon annan gång.
I morgon så är det prommis kl 0930 om jag vill , med dessa tjejjer , och fika därpå.
Men jag vet inte om jag orkar för kl 1300 är jag och Egla bortbjuden till en annan mamma på fika.
Oj oj oj ...... ni ser ju vilket späckat schema jag har.
Jag hade även velat försöka att få komma till doktorn för nu går det inte längre med min svanskota.
Tänk vad tiden går, nästa månad är det vår här, om det inte blir snööööstorm.
Men de senaste dagarna så har det varit runt +9grader och i dag regnar det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad avis jag blir, här har det varit -25 den senaste veckan!

Viktoria sa...

Brrrrrrr......
Vad söööta dina barn är och vad lik morfar dom är. hihihihi.....