fredag 20 februari 2009

Fredag.

Idag vet jag inte vad vi ska göra , men jag blir väl tvungen att städa då jag inte har någon bil så att jag kan vara borta. Inte fick jag något barnbidrag heller idag, tydligen så är det slut på det nu.
Så nu har jag ingen inkommmmmst alls. Tur att man har en duktig make som drar in pengar till oss. Men det känns konstigt att inte ha några pengar alls själv.
I gårkväll så vi en film Midnight meet train. Men jag tyckte att den var så dålig att jag gick å la mig istället. Det var en gubbe som slog ihjäl alla på midnatttåget varje natt. Blodet forsade och ögon ploppade ur huvuden. Nääää det var ingenting för mig.
Axel sitter som vanligt och tittar på Barbapappa, nu börjar jag bli väldigt trött på barbapappa också, och irriterar mig på dem hela tiden , b.l.a. deras språk som är hur svårt som helst.
Nej nu är det väl dax att kliva upp.

Fru Saknar-Mina Döttrar

Inga kommentarer: