måndag 23 februari 2009

Måndag kl 0750

Imorse så tog Pontus en liten sovmorgon och vi fikade tillsammans, mysigt så.
Pontus hade köpt några nya sorters beagels, men vi kännde inte någon skillnad.
I går när vi var å handlade så köpte vi en liten ostbit a´70kr upppps.......
Idag snöar det igen och ingen sol syns till än. Så jag tänkte att vi skulle ha en bakdag idag.
Får se om vi gör lite semlor till kyrkis i morgon då det är fettisdag.
ÅÅÅ....jag undrar hur mina flickor har det i Sundsvall.

Min kropp är så himmla konstig, igår fick jag migrän igen, men jag får inte någon huvudvärk bara det att synfälltet försvinner och det blir en massa olika mönster. Detta fenomen har jag bara kanske fått fem gånger i livet, men nu har jag det flera gånger i veckan. Det är ganska läskigt då man inte ser någonting.Men migrän är ju inte farligt så det är väl bara att härda ut.
Men så på nätterna ibland så får jag sådana svettningar(som i natt) Det rinner svett över hela kroppen på fötter , ben , armar , mage, bröst, ja över allt , det bara rinner , så allt blir plaskblöött.
Och detta händer någong gång då å då. å jag fattar inte vad det är. Detta har jag inte heller haft förr i tiden men det senate året så får jag det.
ÄÄÄÄ..... jag hatar min kropp, är det någon som vill byta? Inte , nähä.......
Men håret har iaf börjat att växa igen, så nu ska jag beställa tid på lasern.
Jag tycker att det är så himmla orättvist att vissa ska vara sjuka å vissa får inte äns en vagel i ögat. Jag skulle kunna ha mitt livs tid just nu.
Det är bara att hoppas att de finner lösningen snart på min sjukdom.
Jag hoppas å längtar till den dagen, tänk att få vakna frisk en dag, ååå vad skulle man inte göra för det. Fast å andra sidan så minns jag inte hur det var längre.
ÄÄÄÄÄ....slut med sjukprat nu.

Jag har läst klart boken nu, den var väldigt bra å utblidande. Så nu får jag börja med en ny.
undra vad jag ska välja nu, det blir nog en kriminalare.

Fru Bull Mamma

Inga kommentarer: