lördag 14 februari 2009

I dag är det 3års jubileum.

Idag har vi varit ihop i 3år, men det känns som mycket längre. Inte för att det har varit tråkigt utan för att vi har hunnit med så mycket. Och om man tänkte på vad som hänt med barnen så är det helt otroligt vad dom har vuxit på tre år.
I dag är det ju alla hjärtans dag och det här är mina hjärtan.
Först Jossan Gullefjun som är Peters flicka men som har en stor del av mitt hjärta, men som jag tyvärr inte har träffat många gånger sedan Peter och jag skildes. Hon var mitt första barn och så söööt som en lite ostbit. Hon är nu stora damen med två barn och en make, hus , biloch hund.
Och jag måste säga att hon har varit helt otroligt duktig med sina familj. Även om vi inte pratar så följer jag hennes liv via blogg varje dag.
Så har vi Kickilina som har en vilja av stål och klarar alla svåra hinder här i livet , om det är någon som har flyttat berg så är det hon. När hon kom till oss , så var hon så vacker , som en liten ängel.
Och har sedan dess bara blivit finare å finare både som människa och utseende.
Sedan har vi Anna fisenfärt, som för tre år sedan var en liten flicka och nu är duktig, ung , bländande vacker ung kvinna. En helt otroligt stor förändring har hon genomgått. Det är nog inte många som skulle känna igen henne om dom inte har sett henne på tre år.
Och så kommer vi till Agnes, min lilla Petra, har alltid varit full av energi och inte kunnat vara stilla många minuter. Även hon så vacker att man inte kan fatta det. För tre år sedan gick hon i klass 4 och var så liten. Nu har hon häst själv som hon tränar.
Och sist men också minst har vi Axel , och för tre år sedan fanns han inte, och vad tråkigt allas våra liv var då, han verkligen förgyller allas våran tillvaro. Han är så otroligt snäll och söt.
Detta är alla mina mina små hjärtan.

Sedan har vi mitt stora hjärta PONTUS. Som jag älskar såååå otroligt mycket.
Han är den snyggaste,snällaste,finaste,underbaraste man jag vet. Och idag är det tre år sedan vi började våran resa tillsammans. Jag har den största respekten för honom och jag hoppas att vi får fortsätta att vara lyckliga tillsammans i minst 3000000år till.

Sedan vill jag säga att det är massvis med människor som alltid kommer att finnas i mitt hjärta.
Bla. min underbara Ex:man Peter, utan honom hade jag inte varit den jag är idag.
Alla mina underbara syskon, vänner och alla föräldrar.
Jag är lyckligt lottad som har alla er. Tack!!!!!!

Fru Semmental

Nu ska vi äta och sedan ska vi på fest , Anna ska vara barnis.

Inga kommentarer: