fredag 27 februari 2009

fredag kl 1625

Det blev inget zoo idag då det regnar så mycket här och Axel hade lite feber.
Vi tar det nästa vecka om vi hinner för vi har så mycket nästa vecka.
Måndag kommer tjejerna hit på fika.
Tisdag är det kyrkis.
Onsdag är det bad.
Torsdag är det kyrkis.
Fredag är det städdag
Lördag kommer min stora älskling hem, tjohoooo!!!!!
Tänkte även försöka att hinna med ett leksaksparty någon kväll, för bara mammor.
Och imorgon är vi bjuden till Egla å Mark på middag, myspysigt så.

Idag kom Fru Fundersam å Johan hit istället och lekte i flera timmar vi han även med att baka affro amerikanska bullar. Johan fick ärva lite kläder som Axel har vuxit ur.
Det är så kul att ge dem kläder för dom använder dem varje dag och dom blir såååå glad när dom får dem. Å jag tycker att det är bättre att dom kommer till användning än att dom bara ligger å blir omodern.

Nu sitter jag å väntar på min make, undra om jag ska spilla upp en stänkare åt oss i kväll så han blir bättre i nacken.

Hoppas att alla får en trevlig helg.

Fru Waltercity

Inga kommentarer: