måndag 16 februari 2009

Glöömde att säga.

I fredags så var jag till doktorn med svansen, och det gick inte så bra.
Tydligen så var det en skada i svansen sedan jag var liten ,som inte kommer att bli bättre.
Vilket känns helt ruttet, och jag tycker faktiskt att jag har nog med allt annat.
Men iaf så trodde hon att det var inflammerat just nu , så jag har fått medicin som jag ska ta tills det gör mindre ont, om inte det funkar måste jag komma tillbaka , och vi gör en röntgen.
Det var någonting med ligamenten i svansen. Jag förstod inte riktigt vad hon sa.
Så det är väl bara att vänja sig vid att inte kunna sitta som vanligt folk, utan man får sitta som en banan, snyggt värre.

2 kommentarer:

majsen sa...

Gott hora att du varit hos doktorn, aven om nu diagnosen inte var den basta. Men forhoppningsvis sa hjalper det antiinflamatoriska och jag skulle aven oavsett rontga for att till fullo fa veta vad som star pa

skickar massor av krya pa dig

m i ny

Viktoria sa...

Har du fått något kort än?