tisdag 3 februari 2009

Nu är hon här, Ers Exellence


Japp, så har man ingått i bigami, trodde aldrig den dagen skulle komma, men nu är den här.
Pontus har skaffat sig en till Fru. Fru Exellence= XLS
Jag har ju vetat om ett tag att det finns en annan , men jag har väl inte velat se, hur mycket hon betyder för min man.
Men nu har jag förstått att hon betyder ganska mycket för min man.
Så idag blev vi presenterade för varandra, först tyckte jag att hon såg ut som en raggarbrud men efter att ha fått umgåts lite med henne så börjar jag smått förstå min mans besatthet av henne. Så jag tror att vi ska kunna komma överens och kanske t.o.m. trivas i varandras sällskap. Hon ser ut som ett svart fullblods sto med sin blanka päls och vackra former, full av liv och hennes doft av fräshet. Hon kan få en att slappna av och hennes röst är mullrande och upphetsande.
Ja ja ......visst är han lycklig som både har en gammal avelsmärr och ett ungsto.
Vi lixom kompliterar varandra.
Ja allt är såååå omtummmmlande just nu så jag måste få sova på saken och sortera mina tankar om allt detta.

Annars så har det inte hänt mycket. Anna är sjuk och har gått å lagt sig,Axel sover också efter en viss protest för han ville inte sluta åka med sin nya styvmor.
Pontus sitter och firar men en öl och poker på tv:n
Själv ska jag nog gå å tröstäta lite blåbärspaj.
Oj nu tycker jag mig höra att han är i barskåpet med, verkar som det även blir en Whiskey.


Fru Piss Märr
efter fader: Björre, rek.4sek , Svenskt trav Derby 1979
och Moder: Piss Kärring med 0 insprungna pengar efter en omfattande sjukdom för ca 30år sedan, Men har visat bra avkommer , bl. Magnus Svenssson.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis,bra,underbart,superbt,genialiskt,
strålande tider,hurra,ÄNTLIGEN,njutnig
fullkomligt,superduper,toppen,det gjorde du bra ,avundsjuk,trånar,ser fram emot ett möte,tuta en gång från mig,SNÄLLA!!!!!!,njut o hare,

majsen sa...

stiligt varre

Viktoria sa...

Ni är välkommen hit å prova henne.

Anonym sa...

plutte!!! brätta hur det är köra lill hästen.....

Anonym sa...

sadel sittarn!!!!skicka fler bilder på mustangen......