torsdag 26 februari 2009

Torsdag.

Nu är vi snart på väg till kyrkis. Och både Anette och Tujja med barn ska följa med.
Så det ska bli kul.
Axel sitter å tittar på barbapappa som vanligt. Och det ska vara avsnittet när de åker tåg.
Axel är nämligen väldigt förtjust i tåg. Han leker med sina tåg varje dag. Och när vi är ute å åker bil och han ser ett tåg säger han hååå...håååå.....
Nu ringde Fru Fritös och ville åka med oss, japp då kanske man blir bjuden på lunch sedan då.

Det är sååååå.... tomt här när båda tjejjerna är i Sverige. Jag saknar dem.
Men jag tänker att man inte får vara självisk och att Agnes har det bättre i Sverige.
ÅÅÅÅÅ.. det vätte tusan om inte Anna längtar hem också. Jag tror det.
Men jag har sagt till dem att de får göra som dom vill.
Snart kommer iaf mamma å pappa hit åååååå... vad jag längtar.
Jag längtar efter min mamma. Då ska vi sitta å prata hon å jag.
Och jag längtar efter min pappa, att få känna hans trygga energi, gör att man blir lugn.

Jag hoppas svärföräldrarna kommer snart också, det skulle vara sååååå kul.
Vi skulle ha en ölkväll å jag skulle försöka att dicka öl då.
Caisen å jag skulle fara till botaniska trädgården och titta på alla blommor.

ÅÅÅ... sedan en liten låt som jag tycker är sååå bra.

1 kommentar: