söndag 22 februari 2009

Vinterfestival Beaconsfield.

Tyvärr så hade jag glömt min kamera så jag fick ta min mobiltelefon och filma med.


I ett Indiantält hade dom en gubbe som visade djuren som lever här i Kanada , och talade om hur dom överlever vintern.
I ett annat tält var det en massa trummor, och i ett var det sagoläsning. Mycket mysigt och bra.


Här matar Axel Alpakers å en massa andra djur. Här blev vi länge då Axel inte ville gå därifrån.

Det här vet jag inte vilket djur det är men det busade med Axel.



Och här tävlas det i vedhuggning,såg och göra upp eld av proffs. Trots att det snööööade så var det varmt och bra väder.

Nu har Pontus farit och köpt pizza och cheeeeescake för jag fick inte någon igår.
Och snart när Axel har sommnat så blir det nog filmen Arn.

Fru Waltercity

Inga kommentarer: