fredag 27 februari 2009

Fredag tjohoooo...

Idag funderar jag på att fara på zooooooo....... med Axel.
Kanske packar vi med oss lite fika också.
Pontus har nyss farit på jobbet, med sin nackspärr. Han är klok han.
Igår på Kyrkis så var det en annan mamma som gav Axel ett par vinter skor så nu behöver vi inte köpa ett par nya bara för de veckor som är kvar, bra va?
Och overallen vi fick låna av Tujja är toppen, en av märket reima tec, och snygg är den med.
Och en annan bra grej med den är att det är insytt stjärtvärmare om han sitter ner.
Förhoppningsvis så kan han ha den nästa vinter med, för den är ganska stor.

Annars är allt som vanligt, jag tänker prova en ny medicin nu så förhoppningsvis så slutar det någon gång att komma blod i avföringen , vi får se nästa gång det är dax.
Förutom det så tycker jag att jag mår bra i kroppen just nu.
Skulle nog vilja börja att jobba nu, men det får bli när vi kommer hem. Då det inte finns någon plats på någont dagis här. Men jag längtar efter ett jobb och få komma ut å vara lite social.
Jag har ju varit hemma nu i 2år så man blir ju lite insnööad.
Men jag ska inte klaga för jag trivs så här med. Nu när jag har bil så är allt mycket lättare och man kan hitta på lite saker.
ÅÅÅ så har jag ju min underbara familj, som är bäst.


Fru Hemmafru

2 kommentarer:

Anonym sa...

ett litet tips från Dr Phil,svälj 2 st plåster,så kanske du slipper problemet i akter-partiet.
du vickan!!! du är inte innsnöad,du är som ett vårregn(friskt och uppiggande.)
gissa vem?? kram från caisen & ?????

Viktoria sa...

Jag följer alltid Dr Phils råd. Så det blir bara att börja tugga då.
Det där med Akter partiet var bra , den kommer jag att sno av dig.
Å man får tacka för kommentaren.
Mats min underbara svärfar.
Du är inte så tokig du heller Caisen.