fredag 13 februari 2009

Fredag

Här är fikat som vi fikade idag hos vad hon nu heter FAN , nu har jag glömt bort det igen. Men det var inte Egla och inte Fru FBI
Utan den andra mamman men jag tror att jag kallar henne för Fru Foto. Och Fru FBI vill jag ändra namn till Fru Irritersam.
Jag har svårt att irritera mig på människor, oftast tycker jag om alla eller så så tycker jag ingenting , men det ska gå långt innan jag tycker illa om någon eller blir irriterad. Men nu har jag träffat Fru Irritersam två gånger , och det blev inte bättre denna gång.
Hon kommer alltid sent och det första hon gör (likaså barnen)
Är att äta upp allt innan vi hinner börja att fika, hon går å sätter sig vid bordet själv och fikar helt maniskt även fast ingen har sagt varsegod eller serverat kaffe. Hon bara muläter och stoppar inte förrän det är slut. Förra gången vi var hos Egla så bjöd hon in sin man att titta i huset och då visade hon det själv (inte att hon frågade Egla om det var ok att hon visade huset) Och hon visade även alla garderober mm mm. skumm typ. Och hennes barn rev ut alla saker överallt så det det såg ut som ett bombnedslag, men ni ska inte tro att hon plockade upp en enda pryl när dom gick. Någonting är galet i den hjärnan , tro mig. Jag fattar inte att hennes man står ut.


Axel i Fru Exellence.








Axel skalar clementiner själ numera.

Inga kommentarer: