fredag 7 augusti 2009

Tråkigt....

Det är ganska tråkigt att inte mina föräldrar eller sväriser kommenterar någonting, eller någon annan släkting för den delen. ( förutom Markus och Petri) Det vore kul om ni skrev vad som händer i era liv. Så jag får någonting att läsa från er med. Det är ju för eran skull jag skriver .
Anna å Agnes är duktiga iaf å skriva på sina bloggar så jag vet vad som händer i deras liv.
Mamma o pappa, det är ingen ursäkt längre att ni inte vet hur man gör för det har Anna lärt er ju.
Jag vet ju inte ens om ni läser min blogg längre.

Fru Tycka Syndomsigsjälv

1 kommentar:

anna sa...

Dom glömmer hur man gör det hela tiden ! Så skyll inte på att dom inte kommenterar!! för att Mormor är redan LEDSEN nu över att hon inte VET hur hon gör men vill så GJÄRNA !! Och Mormor läser din blogg VARJE dag FLERA gånger !