torsdag 20 augusti 2009

Detta underbara hus på 270kvm å egen pool.


Allt är frächt och nymålat, mmmmm....
Nääää .... rost hål , va???? det ska vara så ju.
Det är ju iaf nymålat.






Våran lampa på framsidan , men det var nog ett tag sedan den funkade , men den funkar ju utmärkt som ett litet växthus åt våra fina växter som växer där inne.
Ni vet här tänker man miljövänligt.





Våran brolampa.
Åååå ja , det går att tejpa över oönskade hål i taket.
Å det syns ju nästan inte om man dessutom målar över tejpen.
Och att inte ha glas i lyktan är ju så praktiskt , då man slipper en massa skruvande när lampan har gått sönder.





En annan praktisk sak är ju att ha alla kablar utanpå huset.
Ifall det skulle vara någonting fel.







Å denna praktiska tvättlina, finner jag inte ord för.







Att de har en stor sten som lock till poolinpektionshålet är ju bara ett plus, då det även funkar som en fin natulig utsmyckning, även detta ligger i miljötänkandets tecken.
Se så fint den gråa färgen smälter in i tillvaron.





Men faktum är att jag trivs i detta hus , och jag har börjat att tycka att det är lite charmigt med alla sina egenheter.

Fru Walterstad

3 kommentarer:

anna sa...

hahahhahaha , mamma jag älskar dig

pivan67 sa...

:-D Tvättlina var bäst!!! Den använs väldigt ofta märker jag :-P

Viktoria sa...

mmmm...ooooojaaaa....