söndag 2 augusti 2009

Söndag.

I dag har det inte hänt mycket. Vi var ju på fest igår, det visade sig att det var Mark som fyllde år.
Så det blev ganska mycket folk där, men det var kul att vara på en riktig BBQ, och ett födelsedagskalas, det var väl ca 40 där. Pontus å jag blev sist kvar , jaaaa å Axel förståsssss.
Jag halade ner i bingen när vi kom hem med Pontus blev sittande med UFC.
Så idag var vi lite trötta, dessutom så regnar det idag, häääärligt å mysigt( å precis som jag säger det så börjar solen på att lysa igen)
Men vi for iaf till ett köpcentra å handlade lite stumper till mig å Axel.
Och så hittade jag ett jättefint höstset till Axel (Eckö) i rött å svart på Winners.
Och så blev det en sen lunch på Thai Express mumsich.
Nu ska vi snart baka bullar.
Och i kväll när Axel har somnat så ska vi titta på någon film som Pontus ville se.
I morgon så är det Yoga på schemat. Och på Tisdag krockar det lite för oss.
Då vi är bjuden på badoch fika till Kalib, och så ska jag vaccinera mig, och på kvällen har jag tid för massage.

Nu vet jag vad jag vill ha för tatuering, tjohoooo....... Men jag vet fortfarande inte om jag törs.
Dessutom är jag rädda att min tatuering kommer att missuppfattas av en massa människor som inte känner mig.

Nej nu ska vi baka.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

Emma sa...

Åh, vad nyfiken jag blev nu. Vad är det för tatuering???

Jossan sa...

Är det smärtan du oroar dig för kan du vara lugn, bränner till just då nålen tar i sedan är man som bedövad =)

Och när du väl har 1 kommer du vilja ha fler, det är som en drog =P

Jag håller på att planera min 4:e för fullt =)