söndag 9 augusti 2009

Söndag.

Eftersom Pontus for hem med Axel så sov jag över inne i staden hos Emma å Jon.
Och idag var vi och gjorde en liten liten del av staden.
När jag ringde hem i morse till min underbara make så sa han.
- Gumman köp det du vill idag.
Å det gjorde jag, så jag handlade en klocka , halsband, halsduk, skjorta , kofta, till mig själv.
Sedan lite prylar till Axel , bilsovkudde, skolbuss, puzzel med ljud, t-shirt, mm mm.
Vi åt gott och strosade bara fram i staden. Sedan kom Pontus å Axel å hämtade mig när vi var klara.
Och när vi kom hem så bjöd Pontus på tonfisksallad med hemmagjord dressing,mmm.. yummi.
Så ni förstår att jag har haft en helbra helg på alla sätt å vis.

Sedan har jag glömt att säga att låten som Pontus å Jon gjorde på fredagnatt kommer jag att lägga ut så fort jag får den. Jag blev själv förvånad vad den var bra med tanke på den valda tidpunkten för inspelningen.

Sedan fick jag höra att Agnes hade tävlat idag med Fanny i hoppning och att det hade gått väldans bra, tjohoooo!!!!!! Jag är såååå glad för din skull Agnes.

Jag har världens mysigaste å bästa familj, jag är såååå lycklig , jag är så lycklig , måndag , tisdag hmmm mmmm hmm la la lala..........

Fru Walterstad

4 kommentarer:

Emma sa...

Men Viktoria, du köpte ju också 2 par skor, 3 klänningar, 5 väskor och 7 nagellack. Eller oj, fick jag inte avslöja det? ;)

Ps. Kan inte jag också få Kirkland-crew låten?!

Faster sa...

Skönt att höra att ni har det bra där borta. Har varit utan internet under hela Gotlandsvistelsen så jag har inte fått nån update på en hel vecka hehe

Anette sa...

Ja....du har verkligen en underbar fam och det är du verkligen värd gumman:)

Viktoria sa...

tackar , tackar, vad ni är snälla.