söndag 9 augusti 2009

AC/DC


Jag är glad att jag for på denna konsert , men det fanns både plus å minus.
Eftersom vi var så sent ute med att handla biljetter så fick vi sitta på raden allra längst upp.
Och det är ganska högt , eftersom det får plats med drygt 70 000st där.
Så själva gubbarna i gruppen var minder än myror att titta på.
Sedan har vi ljudet , det var inte det bästa där uppe, och ljudnivån var tokhögt jag hade tur som hade med mig öronproppar.
En annan sak jag tyckte var mycket konstigt var att alla som rökte vanliga cigg blev hänvisade ut , men rökte man majja så fick man tydligen röka inne. Jag ljuger inte om jag säger att vi 6st Svenskar var heeelt ensammma om att inte röka majja, det var helt galet , ALLA rökte, å då menar jag alla från ung till gammal.
Men iaf så har ju marianan en speciell lukt , och röker man inte själv så kan det lätt bli att man börjar på att må lite illa av lukten. Men de verkade ju iaf vara väldigt lyckliga och harmoniska.
Det som var plus var att själva konserten var ju bra och underhållande, med ett guitarrsolo på 30min, trodde inte att det var möjligt, men så var det.
Sedan hade vi ju publiken , som var underbar , alla bara vrålade å dansa å sjöng med.
Och trots att det var så otroligt många människor på en å samma plats så var det inga köer eller väntetider på hela vistelsen. Allt gick väldigt smidigt och fort.
Min Kamera klarade tyvärr inte av allt ljud så man hör inte publikens jubel.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: