lördag 8 augusti 2009

Kan det vara för att han har ont i ryggen hmmm...eller?















Efter en otroligt trevlig middag med Emma å Jon , så gick vi flickor å la oss vid 0130 tiden.
Vad killarna sedan gjorde fram till 0600 är svårt att säga, men man kan ju börja att undra, tydligen hade de gjort musik för keybord , mick med stativ,mixerbord och en miljon sladdar var i vårat vardagsrum när jag vaknade. Ska bli spännande att hörd den låten, eller hur???
Men Pontus säger att det var Jons fel , hrmf.....
Så jag ska ta ett allvarligt snack med honom när han vaknar. Men det kan ju ta ett tag.......

Idag laddar jag inför AC/DC , tjohooo!!!!!!!
Olympia stadion med plast för drygt 70 000st, Wawo!!!!!!
Kan inte fatta att jag ska dit, har aldrig varit på så stor konsert någon gång.
Men först blir det pooolparty som förfest hos en vän till Emma å Jon. Tydligen så ska det vara ett väldigt häftigt ställe vi ska till.

Nej nu ska jag vara social med Emma å Axel.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: