onsdag 5 augusti 2009

Onsdag kl 20.09

I dag for jag till sjukan för att få mig ett sprut i armen , men tjiiiii... vilken nit jag fick.
Nääää....jag måste tydligen bevisa först att jag har tagit de första vaccinen i Sverige, innan de kunde ge mig den sista Twinrixen. Jaaaahaaaa.......Så det var bara att åka hem igen.
Undra om det är många som brukar fejka att de har fått vaccin redan och vill ha den tredje sprutan???????????????
Speciellt då det kostar en 1000lapp att ta den?????????
Men tydligen så är det någonting som gör att man inte får ta den hur som helst, skulle bra gärna vilja veta varför?
Men jag passade iaf på att beställa tid hos min läkare, för jag har tänkt ta en magnetröntken.
Kan ju vara kul o få se hur man har det i kroppen om allt är okej.
På vägen hem passade jag på att handla och när vi kom hem så var vi utan ström.
Tur att det inte var den varmaste dagen idag iaf bara 25grader.
Så kom alla hit o jag klippte mig å så bla bla bla...............
Och på eftermiddagen kom Gas Metro hit, ingen av dem kunde Eng. så det var tur att Mayali var här och kunde översätta. Men nu är det så att det är vi som har den stora elmojjen i våran trädgård, naturligtvis och locket hade åkt av den stora lådan av någon anledning.
Så vi fick inte vara ute på våran gård längre, VA???????
Å det kommer dom å säger på eftermiddagen när vi är 6barn och 3vuxna som har varit ute å badat i flera timmar. För det kunde vara farligt ,speciellt i poolen.
Så då var det bara att traska in då, och om vi hörde en stor smäll så skulle vi inte komma ut och inte bli rädda. Nä Nä.....just ja.......

När de hade fixat lådan så kom de in för att göra det stora ultimata testet på ledningarna.
Jag skulle slå på min torktumlare. Å ledningen höll, så då var det klart då.
Så nu känns det ju väldigt säkert på våran bakgård hrmffff.......

Nej nu är gräsmattan klippt och jag är tvättad å ren så nu ska vi se på en film, vi har ju försökt
i flera dagar att se på en , men nu äntligen så är vi zynkade.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: