söndag 9 augusti 2009

I går , Lördag.


Först så for vi till ett par bekanta till Emma å Jon.
Fantastiskt trevliga människor.
Där blev det bad och grillning. Men före grillningen bjöd det på kokta färska majskolvar, mums säger bara jag, var det godaste majset jag har smakat på. Jag lyckas tryck i mig 4st.



Dom bodde i ett hus som bar byggt på 60 talet , och ingenting var renoverat eller bytt sedan dess. Det var hur cooolt som helst.
600kvadratmeter, dessutom så tror jag att det hade bott maffiosos där. Men det går inte med ord beskriva hur det såg ut inte heller tycker jag att bilderna gör sig.





I badrummet så var dessa fina kranar, exakt samma som i filmen
Gold Finger 007.







Badrummet var helt galet fräckt men tyärr så var det så svårt att fota bad å ducsh.







Egen filmsalong hade de naturligtvis med 20st platser.
Jaaaa det fanns mycket mycket mera att visa , mycket mycket tro mig.

1 kommentar:

anna sa...

cooligt :) Jag har börjat längta tillbaka till bruksgatan :P haha <33