onsdag 26 augusti 2009

Onsdag. 21:40

Idag har jag tagit spruta ,Twinrix så nu är det klart. Nu är det Axels tur i Oktober att ta sin.
Sedan blev det massage, det är såååååå skönt , för varje gång blir det bättre å båttre.
I dag tror jag tom. att jag slummrade till lite.
Annars så händer det inte mycket.
När jag skulle klippa gräsmattan i går så gick snöret som man drar igång den med av.
Så nu måste vi försöka att fixa det med,( svårfar skulle ha varit här nu)
Kan ju bli ganska kul för jag har aldrig skruvat på en motor förut, så då kanske man får lite olja på händerna för första gången.
Det känns just nu som det bara är en transportsträcka tills vi ska till Kuba.
Men först är det ju grillfesten på lördag , men vädret ser ut att svika oss, då det ska regna.
Men det hinner ju ändras än, annars så ser jag fram emot att få träffa lite Svenskar.

Telefonen är nu laddad så , nu är det bara att ringa igen.

Fru Walterstad

1 kommentar:

pivan67 sa...

Men vad bra att Pontus har en sån händig fru! Han måste vara jätte stolt över dig :-)
Okej... Vilket nr ska jag ringa??? :-D