tisdag 11 augusti 2009

Mamma, kom igen nu, våga du med.....

På förmiddagen idag så har vi varit hos Eva McDonald och Axel har fått leka med sina killkompisar. Kul kul kul. På Torsdag ska vi vara här å bada.
Ska bli runt 30grader hela veckan förutom idag då det är lite lite svalare, sköööönt.
Tänkte att jag skulle försöka att gå ut en sväng sedan när Axel har vaknat efter sin lunchlur.
Men det är ju sååå skönt inne i svalkan.
Har värk i dag och känner mig allmänt trött i kroppen, vet inte om det är vädret eller om det är för att jag har slutat med min medicin, har ju ätit den över ett år nu så jag tänkte försöka att sluta med den, har varit utan nu i två dagar. Men vi får se hur det går.
Var hos doktorn igår och han ville spruta in kortison i ryggen på mig , men jag känner mig inte riktigt säker på den än, vill pröva lite andra alternativ först.

Annars så är det som vanligt här, Pontus jobbar å sliter , kom hem kl 2030 igår och sov kl 2050.
Får se när han kommer hem idag. Min lilla plutt i snutt knutt.
Nu ska jag passa på att vila lite innan Axel vaknar igen.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: