måndag 17 augusti 2009

Så var det måndag igen.

I morse var det såååå skönt när jag kom ut, nästan svalt bara 24grader, men det ska bli varmare nä någonsin idag tydligen. Ska kännas som närmare 40grader, så de varnar för värmen idag och fuktigheten, och på eftermiddagen finns det chans för blixtrar å dunder. Ska tydligen bli blixtrar å dunder i flera dagar nu, men jättevarmt, sedan får vi hoppas på lite svalare väder. Iaf så det går att vara ute. I dag vet jag inte vad vi ska göra, men det behövs röjjas efter helgens äventyr.
Pontus skulle jobba sent idag och sedan fara till Ford med Mustangen för det var någonting som skulle fixas på den.
Denna vecka måste jag fixa min Twinrix spruta också, och så ska jag på massage, och på onsdag är vi bjuden till Egla på fika och leksaksparty. På lördag kommer de Svenska tjtjjjjjerna hit, så jag måste hinna fixa å städa i deras rum där nere. Och på lördag så skulle det även vara fyrvärkeri i staden för att hylla Michael J, ett som skulle se ut som honom kan ju vara spännande att se.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: