lördag 15 augusti 2009

Lördag 0809

I går hade vi främmande av fam Jonsson , killarna badade i minst 5timmar.
Det blev en seeen middag då vi inte kom tillbords före kl 0930 , å då var det kolsvart ute.
Men mysigt med en massa ljus och en behaglig värme på 23grader i natt, och nästan inte en mygga. Det ska bli lika varmt idag som igår, så det blir väl poolläge idag igen.
Men jag måste suga ur poolen först för jag hälde i kalk igår så det är helt vitt/grått i botten.
Sedan vet jag inte om jag orkar att fara på ballongfestival idag när det är så varmt.
Pontus kanske får fara själv i kväll å titta lite så myser Axel å jag på hemmaplan.

Vilken tur att vi har staket runt poolen iaf, för igår så dök Axel utan flytväst ner i vattet när pojkarna badade. Han glömde nog att han hade tagit av sig den.
Och det tog ju ett litet tag innan vi fick upp honom men han verkade inte bry sig nämnvärt.
För han bara fortsatte som vanligt när han kom upp igen, han hostade inte ens.

Ja ja nu ska jag gå å fika.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: