onsdag 12 augusti 2009

Solen idag.


Förmiddagen var så härlig, vi for till en lekpark där jag har filmat filmen , när vi kom var det typ bara vi, efter 20min så var det fullt där, men alla fick plats att leka ändå.
Rena raka semestern att vara där då Axel lekte själv hela tiden och med andra barn.
Synd bara att man inte har flera ögon , för då hade man ju kunnat suttit å läst å myst där.

Nu har vi ätit dillkött å pärer, och Axel sover siesta, å tur är väl det för det är sååååå varmt att det går inte att vara ute , utan att vara i vatten och skugga.
Så jag tycker att det är skönt att vara inne mitt över dagen.
Jag mådde sååå himmla pyton igår , men efter att regnet hade öst ner och att jag fick sova lite i natt så mår jag väldigt mycket bättre, fy bubblan vad illa jag mådde, det slutade med att Pontus fick komma hem för jag trodde jag skulle svimma hela tiden.
Det kan även ha att göra med att jag försöker att sluta med min medicin, så det kan vara abstinensen som tydligen kunde hålla i sig i flera dagar upp till månader.
Men nu mår jag iaf toppen så förhoppningsvis så har det gått bort nu,pepper peppar.......

Har öven glömt att berätta att Fam Perfekt tyckte inte att deras uppfart blev perfekt efter målningen , och Fam Fundersam som länge gått å funderat på att göra om sin uppfart, slog nu ihop sina påsar och gjorde båda om sina uppfarter, så nu är det Perfekt hos båda så de slipper att fundera längre.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: