onsdag 19 augusti 2009

Ja , tänka sig.....

I dag så for vi upp till bergen, vädret var perfa inte för varmt men ändå lagoma vindar.
När vi kommit upp en bit så gick det inte att åka bil längre, men då kom vi till en farm, med en massa fina hästar som vi fick låna, åååå det var sååå härligt för jag har ju inte ridit på hur länge som helst, jag fick en svart hingst med svart lång man och en blänkande päls.
Vi red i western sadlar å med cowboyhattar, uppför , uppför , uppför.......
En hund gjorde oss sällis , och sprang bredvid oss. Nu är vi nära toppen, å jag kunde inte bärga mig snart. Mamma!!! -Mammas!!!! -Pappas!!!! ÅÅÅååååå...nej jag ville inte vakan idag, inte just nu iaf, jag ville ju se toppen.
Jahapp så var det bara att kliva upp igen då. Ännu en härlig morgon.
I dag har vi varit hos Egla på leksaksparty , å vad många leksaker som jag vill ha till Axel, men de var ganska dyra så vi får se om jag inte hittar några i affären så kanske jag köper några där.
Nu sover Axel middag , å kl 1700 ska jag på massage, mmmmm......
I dag är det lagom väder , det går att vara ute och det är skönt , tjohooo!!!!!

Fru Walterstad

2 kommentarer:

pivan67 sa...

Låter som på den gamla goda tiden i Gårdtjärnsbyn när du var ute och red. :-)
Men du vet hur det är med verkligheten: den springer i fatt oss alla även fast vi har det som mysigast.
Du fick ju lite massage på em som ersättning och det gick nog lika bra!! :-)

Pia Ö :-)

anna sa...

mamma lilla.... jag , JOBBA ? har du feber elr nått ?