måndag 17 augusti 2009

IKEA, AC, Glass.

38 grader i skuggan, är det möjligt att det kan vara så varmt?????
Och med fuktigheten så känns det ju som 10000000grader.
Dom säger till folk som inte har AC hemma, att åka till köpcentra eller bio mm . där det finns AC så att deras kroppar får svalka av sig lite, själv åkte jag till IKEA med Axel å åt mjukglass , och handlade lite kaviar, kaker, choklad mm.
För det har inte gått att vara ute , nu ikväll så tog vi ett kvällsdopp, men det är fortfarande svårt att andas. Jag längtar verkligen nu till lite svalare väder, så vi kan vara ute och mysa å leka.
I morgon vet jag inte vad det blir, det skulle ju bli åska å regn i dag och några dagar framöver, men än har jag inte sett en droppe regn, förhoppningsvis så kommer det snart.
Just nu sitter killarna å spelar tvspel, dom är som ett, de två. HAHAHAHA....... Axel säger just till Pontus - Men KÖR!!!!!
Längtar så efter mina andra små älsklingar. Men snart är det jul och dom är här hos oss.
Nej nu ska jag snart vara den elaka mamman som säger att det är dax att sova för Axel.

Fru Walterstad

1 kommentar:

Pernilla sa...

Svårt att förstå att värmen är "jobbig" *ler lite* Här hemma är vi nere på +-15 grader nuför tiden... hösten tågar in *suck*

Hoppas ni inte flyter bort ;)

Kram från Sundsvall!

PS, jag följer din blogg trots uteblivna kommentarer & gillar skarpt att följa era äventyr :)

/Pernilla