söndag 23 augusti 2009

Jaaa de´ä söööööndagmorgon..lala.....

Pontus verkar vara väldigt trött idag , så jag vet inte vad det blir idag.
Vi får väl se när han vaknar. Själv vill jag garage sale fynda om det finns några idag vill säga.
Det ska tydligen vara många nu i Sep. å jag tänkte att jag skulle inhandla alla Axels presenter och julklappar, då han ändå inte ser om de är nya eller gammla. Plus att man gör en miljögärning.
Och för att inte tala om vad mycket med pengar man sparar in på så sätt.
Istället för 30 dollar för en bil så betalar jag 1 dollar.
Jag köpte ju ett puzzel till Axel när jag var i stan som kostade 16dollar som han ska få i present, men jag lovar att jag hade kunnat få 16st om jag handlar på garage sale istället.
Dessutom så kan tänkte jag ha en egen garage sale innan vi flyttar tillbaka till Sverige, så då får jag ju tillbaka alla pengarna på leksaker som han har vuxit ifrån.
Sedan tycker jag att det är kul också, man vet aldrig vad man hittar.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

pivan67 sa...

När ni åker hem och Axels leksaker.. Kan man inte skänka dom till välgörenhet??

Såg även din länk om ken.Håller med dig!!

Pia :-)

Viktoria sa...

Jooo det kan man säkert, men jag tror att jag kommer att ha en garage sale för det är så mycket som jag inte tänker ha med mig tillbaka till Sverige, möbler,blommer, leksaker mm mm.
Å det som inte blir sålt , blir det nog att jag skänker bort.